E-commerce outsourcing

Kompletne alebo čiastočne, prevádzkujeme, spravuje a manažujeme marketingové B2C a B2B e-commerce projekty. Do projektov prinášame energiu, kreativitu, posledné technológie a plné zapojenie dát.

Naše služby využívajú malé a stredné firmy, ktoré nemajú dostatočné interné zdroje, nedosahujú očakávané výsledky, po prvý krát spúšťajú predaj koncovým zákazníkom, uvádzajú na trh nové produkty, vstupujú na nové trhy, alebo sa chcú len venovať svojmu hlavnému biznisu.

Sme orientovaní na výsledok. Pri kompletnej správe e-commerce naša odmena závisí od dosiahnutých tržieb.

 
Zdielaný úspech

Zdieľaný úspech

Úspechom našich klientov
je meraný náš úspech.

 
 
>

Náš príbeh

Všetko sa to začalo optimalizáciou web stránok pre vyhľadávače SEO. Optimalizovali sme stránky pre viaceré odvetvia od developerov, potravinárov až po zdravotníctvo. Postupne sa k tomu pridali digitálne analýzy. Klienti chceli vidieť výsledky, zlepšené pozície vo vyhľadávačoch a miery prekliku na stránke. Vypracovali sme vlastný systém metaznačiek, ktorý nám umožňoval dvojúrovňové segmentovanie návštevníkov podľa cieľa návštevy a záujmu návštevníka. Ďalším prirodzeným krokom bola inzercia vo výsledkoch vyhľadávania a na sociálnych sieťach. Na optimalizáciu a automatizáciu opakovaných činností sme začali používať analytické a marketingové softvérové nástroje. A potom prišiel prvý zákazník s požiadavkou optimalizovať a zvýšiť predaj e-shopu. Pri optimalizácii elektronického obchodu sme sa zamerali na tri hlavné piliere, e-commerce technológiu, obsah a zákaznícky servis.

 


Náš prístup

Náš prístup k riešeniu problémov klienta je jednoduchý ... počúvame. Snažíme sa pochopiť víziu a očakávania klienta do budúcnosti. Diagnostikujeme potreby. Mapujeme cestu. Vysvetľujeme naše myslenie. Po dosiahnutí dohody, konáme. Krok za krokom, kým nenaplníme ciele klienta.

Naše hodnoty

Zdieľaný úspech


Úspechom našich zákazníkov je meraný náš vlastný úspech. Na základe dlhoročných skúseností vieme, že vzájomne prospešné rozhodnutia sú základom dosiahnutia spoločnej vízie.

Rešpekt


Vzájomný rešpekt je dôležitý pri úspešnej spolupráci. Mali by sme rešpektovať ľudí, s ktorými pracujeme, ale aj sami seba. Pretože všetci zohrávame dôležitú úlohu v našom spoločnom úspechu.

Neustále zlepšovanie


Napriek úspechom, ktoré sme dosiahli, vždy sa snažíme zlepšovať.

 

Naše meno a logo

 

 

Čo znamená logo OPTIMAT

Názov firmy je vytvorení z dvoch slov. Optimalizácia a automatizácia.
Rez písma v našom logu je posolstvo pre našich klientov. Normálny rez písma na začiatku je začiatok projektu. Tučný rez písma vyjadruje ukončenie projektu. Podobne ako sa mení rez písma z normálneho, cez polotučné až po tučné, tak sa zlepšujú aj výsledky počas realizácie projektu.

Copyright © 2020 OPTIMAT.SK, s.r.o.